DoubleHaste Invitational

Blandande nyheter och artiklar

Re: DoubleHaste Invitational

Inläggav Advena » sön 16 feb 2014, 17:11

Myon87 skrev:Jag har inte heller gett beröm för detta. Väl genomtänkt och bra implementerat! Tycker det är roligare att spela här i luleå nu än de gånger jag varit i Dragons Lair, sthlm. Gör en otroligt sugen att delta så mycket som möjligt. Blev också positivt förvånad när jag kom tvåa senaste måndagen och fick välja pris. Standard playabels! Asbra! Playset playable uncommon/common som lottas ut är fantastiskt det med! Mycket bättre än boosters.

<3

Edit: En booster display i prispotten = en hel display till vinnaren?

Asum! Jättekul att du gillar det vi gör! :D

Ang prispottan; nej det är en display som fördelas på toppen enligt vanlig prisstruktur. Det vi menar är bara att det iaf alltid är minst en display i totala potten till skillnad från ofta annars när det ju är lite mindre ;)
Daniel Sundberg (dci# 8213688007)

"Only the heroic and the mad follow the [card]Mountain Goat[/card] trail."
-So what does that make me? I've done it for a living ;)
Användarvisningsbild
Advena
Daniel Sundberg

Inläggav Advena » sön 16 feb 2014, 17:17

smartfiredragon skrev:ett förslag för sideevent mattias skulle ju kunna vara att dom vänliga själar som har en sådär hundratals commander lekar liggandes tar med sig dom så att folk kan låna så kan det formatet också promotas lite
Det är definitivt en bra idé! Det kommer ju självklart vara frivilligt att låna ut sin(a) egna lek(ar), men alla som vill det får jättegärna ta med dom! :D

Det kommer snart komma upp info om side-events som körs paralellt med invitationalen för alla som inte kom med i toppen.
Då jag själv ju är en av dom som inte kom med så är jag extra taggad på side-event-delen av helgen! :D
Daniel Sundberg (dci# 8213688007)

"Only the heroic and the mad follow the [card]Mountain Goat[/card] trail."
-So what does that make me? I've done it for a living ;)
Användarvisningsbild
Advena
Daniel Sundberg

Inläggav smartfiredragon » sön 16 feb 2014, 20:23

jo det är ju sant alltid optional om man vill låna ut dom tänkte bara det skulle va ett kul sätt o promota det formatet också lite grann
Användarvisningsbild
smartfiredragon
Mikael Virkkula

Inläggav Mattias » tis 18 feb 2014, 10:31

Om jag har möjlighet att viga en dag till Magic helgen i fråga kommer jag absolut ta med lekar och försöka starta upp nån edh-pod. Har även någon annan idé men kan inte än vara säker på att jag kan realisera någon av dem i och med situationen här hemma.
Mattias
Mattias 'Tråddödarn' Jakobsson

Inläggav Linearob » tor 22 jan 2015, 09:21

Harrlåå!

När är det dags för detta event igen? Jag har trott att det var tre gånger per år, med tanke på att det gick att välja "säsong 1, 2 eller 3, men jag hörde nu från någon att det hände två gånger per år. Hur ligger det till, och finns det satta datum för dem redan nu?

Hälsar
Robert
DCI: 117 9052
Linearob
Robert Berggren

Inläggav Exodite » tor 22 jan 2015, 09:40

Linearob skrev:När är det dags för detta event igen? Jag har trott att det var tre gånger per år, med tanke på att det gick att välja "säsong 1, 2 eller 3, men jag hörde nu från någon att det hände två gånger per år. Hur ligger det till, och finns det satta datum för dem redan nu?

Det är mycket riktigt två säsonger per år och säsong 3 tar slut den sista februari, vilket alltså innebär att säsong 3s Invitational följer någon gång efter det.

Exakt datum är inte satt ännu men eventet är något som aktivt diskuteras i skrivande stund så det bör dyka upp information inom en relativt snar framtid. :)
Bild
Exodite

Inläggav bopzapper » mån 27 jul 2015, 11:27

Hoj, är det nåt datum satt för när sista turneringen som räknar poäng för kval till invitational?

och när är datumet för nästa invitational?
bopzapper
Anders Näslund

Inläggav Mangler » tis 28 jul 2015, 07:23

Augusti är sista månaden som räknar poäng, Invitationalen är planerad till September (före BFZ)
DCI: #8213-688-004
Ordförande Double Haste 2017
Level 1 Judge
Användarvisningsbild
Mangler
Jens Åström

Föregående

Återgå till Nyheter / Artiklar