[Viktigt!] Angående Starttider på speldagarna!

Diskussion angående föreningen Double Haste och dess verksamhet

Re: [Viktigt!] Angående Starttider på speldagarna!

Inläggav UJN » ons 06 jul 2016, 11:45

Bra att jag fick med ungefär ingenting av motiveringen i föregående inlägg. Anledningen till att jag helst skulle se tiden spikad till 18.00 är för att jag själv har lätt att hinna till den tiden samt att jag vill hinna hem till sängen så tidigt som möjligt. 18.30 känns dock rimligt iom att det bara skulle bli marginellt senare än i nuläget (och som Exodite nämnde så togs det ju upp på mötet att vissa ansåg sig ha svårt att hinna till 18, och jag inget emot att man inte anpassar all verksamhet efter mig). Senare än så och jag skulle vara tveksam till att dyka upp (behöver sömn osv).
Användarvisningsbild
UJN
Jonas Niemi

Inläggav cuddy » ons 06 jul 2016, 15:35

Gladjolt skrev:18:30 vore inte så illa även om jag tycker 18:00 är bra.

Tycker tiderna och dagar generellt är bra men jag skulle gärna se att Legacy blir en del av veckoeventen! Nu finns det väl ändå ett visst intresse. Kanske köra på söndagar före/efter casual?

dvs Casual från 14-17 därefter Legacy turnering, eller tvärtom. Då kan ju de som vill spela casual fortsätta göra det vid sidan av.

Söndagar är Casual / allt i allo dagarna, vi kör ju vad vi känner för :)
vi har ju smygit in Duel Commander, Legacy, Modern och annat på dagarna hittills.

men om vi vill spika Legacy varje söndag eftermiddag/kväll så måste vi diskutera och planera ihop det.
Kolla upp om intresset finns :)
Bild
"Ach! Hans, run! It's the lhurgoyf!" —Saffi Eriksdotter, last words
Användarvisningsbild
cuddy
Erik Lindahl

Inläggav oscar.lundberg » ons 13 jul 2016, 18:18

Kan man komma kl 18.30 imorgon utan att behöva skämmas och få game loss eller va sägs? :)
Användarvisningsbild
oscar.lundberg

Föregående

Återgå till Föreningen